Adult Ve Erotik Filmler İçin HDD Dolum Yaptırmak İstiyorsanız Tıkla.

Benim Adım Khan - My Name Is Khan 1080p Türkçe Dublaj Film izle

Benim Adım Khan – My Name Is Khan 1080p Türkçe Dublaj Film izle


Asperger sendromu olan müslümam bir hintli kadınla evleniyor, evlendikten sonra müslümanlarla ve hitliler arasındas savaş başlar. Bu savaş nedeniyler hinti kadının oğlu ölür ve oğlunun ölümünü müüslüman kocasından turar. Bay khan başkanla görüşmek ister ama tutuklanır ve bunu bir gazeteci hapisaneden kurtarır ve başındaki belayı gazeteye döker. Bu haberi gören başkan bay khan ile görüşmeyi kabul eder ve müslümanlar ve hintliler arasındaki anlaşmazlık sona erer.fullfilmizleriz.net İyi Seyirler Diler..

Benim Adım Khan izle



Adult Ve Erotik Filmler İçin HDD Dolum Yaptırmak İstiyorsanız Tıkla.



Android Oyunlar